Header Ads

SUMMARY BLOG BULAN JULAI

Assalamualaikum w.b.t



Alhamdulillah. Dalam sedar tak sedar mentari 1 Ogos kembali menyinar. Maknanya, tinggal sebulan lagi untuk aku nikmat cuti yang panjang ni. Julai juga antara bulan gelap untuk blog aku. Hanya 8 post yang berjaya dipublish. Blog pula suram sepanjang bulan dan visitor blog berkurang. Apa nak kata? Cuma redha yang mesti zahirkan sebabnya diri sendiri juga yang malas nak publish post terbaru.  Jadi masuk bulan baru ni, aku nak buat summary sikit. Mungkin ada beberapa perkara yang perlu aku perbaiki dan ditambahbaik.

POST PILIHAN SEPANJANG BULAN JULAI



Post yang menjadi pilihan sepanjang bulan Julai. Jika diperhatikan semuanya lebih kepada pendidikan dan sesuatu perkongsian agama. Sesuailah dengan niche blog aku yang lebih kepada personal sharing dan artikel yang berkaitan agama. Dan aku kongsikan apa yang aku tahu berkaitan Universiti Islam Antarabangsa Malaysia (UIAM) khas untuk adik-adik lepasan SPM. Jadi untuk bulan ini mungkin perkongsian artikel keagamaan perlu diperbanyakkan seiring dengan perkongsi maklumat-maklumat yang lain.


TOP PENGEMON BULAN JULAI




Seperti yang telah aku sebutkan, hanya 8 post yang berjaya dipublish dan disebabkan korang malas nak komen(hihihi) kat atas aku listkan top pengomen bulan Julai. Alhamdulillah ada juga yang sudi singgah dan tinggalkan komen. Terima kasih aku ucapkan buat korang semua sebab sudi singgah+tinggal komen. Moga kalian juga terus sukses dalam hidup dan dunia blog.


12 comments:

  1. Replies
    1. eh... mcm mana lah blh massuk jgk.. :p

      Delete
  2. Wah, nama Zumal boleh lekat yer Ikhwan... Ikhwan, kongsi entri berkaitan ilmu sepanjang masa akan dicari dan dibaca...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zumal top 3 kot... Terima kasih zumal sbb sudi singgah + kome kat blog ni.. :D

      Delete
  3. Akak nampak nama akak terselit kat atas. Moga bulan ni Ikhwan akan berjaya publish lebih banyak entri :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amin... Terima kasih jgk kat akak sbb sudi singgah+Komen kat blog saya

      Delete
  4. Wiwit. Hehehe Apa apa pun, happy blogging :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih sbb sudi singgah + Komen ya..hihihihiih wiwit..

      Delete
  5. sebulan je lagi eh cuti? Wah wah wah happy cuti!!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup...dah 2 bulan membatu ddk kat rmh ni Cik Qila...hihihiihih tq!

      Delete
  6. Tahniah yg tersenarai..waa kak lya takde hehehe..Semoga Ikhwan lbh rajin menulis entri utk bln ogos ni..

    ReplyDelete
  7. Entry yng bermnfaat. Dan tahniah buat mereka yng tercalon. :)

    ReplyDelete