Header Ads

TETAMU MESRA BULAN OGOS

Assalamualaikum w.b.t

TETAMU MESRA BULAN OGOS


Bulan Ogos 2015 baru sahaja meninggalkan kita semua. Alhamdulillah dengan segala macam anugerah yang dikurniakan oleh-Nya dapat kita bersua dengan bulan September. Jadi post kali ini adalah bertujuan untuk menghargai blogger mesra yang selalu tinggalkan komen-komen mereka. Jadi terima tidak terhingga buat kalian semua. Semoga ukhuwah kita sentiasa terjalin. Jom kenal-kenal 20 top komentator blog ini. Jangan lupa singgah dan terjah diorang semua. 

 Farah MF  Akif Imtiyaz Kakak Tiri Cinderella Dunia Zumal 

  Fidah Shah     Zizie Zack      Nor Azman      Aqilah Azmi  

 Hafiza Aizzawa   En Khairuddin   Normi Nieza  Sya Mimie 

   Kisah Earty      Anies      Asha Lya     Sally Samsaiman  

  Aniey Yusoff    Bunda Nora  Cikgu Etuza  Cetusan Minda 


29 comments:

  1. Pengomen yg mnarik..ade pluang jie terjah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup.. jangan tak terjah ya.. mereka sememang awesome.. :D

      Delete
  2. Tahniah kepada mereka yang tersenarai... semoga ukhuwah terus utuh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah jugak buat Bunda kerna sudi singgah ke teratak hamba ni.. hihihih

      Delete
  3. Asalamualaikum Ikh..subahanallah..terharu ada tersenarai amat hargainya..semoga ukuhuwa bertambah rapat

    ReplyDelete
    Replies
    1. wsslm.. T.kasih buat cg juga sbb sudi singgah ke blog saya ni.. :D amin..

      Delete
  4. Replies
    1. terjah jangan tak terjah ya cikgu.. :D

      Delete
  5. Tahniah smua, ehh kita pun da trsenarai

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) Terima kasih sbb sudi terjah dan singgah kat sini ya..

      Delete
  6. wahh tahniah semua..

    Salam blogwalking: www.yanieyusuf.com

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. semoga kita semua terus berjaya ya En. Khairuddin..

      Delete
  8. Merasa akak jadi tetamu mesra blog Ikhwan bulan ni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihih.. thanks kak sbb sudi singgah sini.. saya ni tak merasa2 jadi tetamu mesra akak...

      Delete
  9. Wah.. kite pun ade r..tq.. tahniah semua yg tersenarai

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillsh ..tahniah buat semua yg tersenarai..Ehh ehh kak lya pon asa..thanks ikhwan..insyaallah akan terus terjah sini..

    ReplyDelete
  11. In shaa Allah. Moga ukhwah terus terjalin walaupun tidak bersua muka :)
    Terima kasih and happy blogging ! ^^

    ReplyDelete
  12. ada jugak nama akak.. hehe.. ikhwan pun selalu singgah blog akak..

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum ikhwan.. lamanya akak tak singgah sini.. tahniah kepada semua tetamu yang mesra.. :)

    ReplyDelete
  14. tuh diaaaaaaaaaaa....bt review dahhhh..hahahhahaa..nnt nak sggh lah kat blog nih selalu..u pon,keep writing non stop ya kat blog nih..ahhahahaha

    ReplyDelete
  15. Kebelakangan ni jadi kurang mesra dah huhu... tapi sebenarnya masih sama cuma tak berkesempatan berblogging spt sblumnya. Tapi akan ttp berblogging selagi diizinkan, in shaa Allah.. Tahniah buat semua rakan2 yg tersenarai... :)

    ReplyDelete

Powered by Blogger.