Prank Di Stesen Radio Tidak Relevan


Assalamualaikum w.b.t

Mungkin satu slot yang dirasa mampu untuk menarik minat pendengar. Tapi kalau prank yang berkaitan dengan harapan hidup seseorang rasanya sangat melampau. Seakan memberi harapan setinggi gunung tetiba gunung tu hancur berkecai. Mungkin bukan salah stesen radio itu sebab biasanya akan ada 'si Kepala' terdiri daripada keluarga, kawan-kawan yang merancang tapi bagi aku tugas diorang perlulah tapis selok-eloknya dulu. Masyakat kita hari ini dah berfikir maju ke depan. Apa yang dapat, prank orang selepas tu gelak ramai-ramai. Dah semesti aku percaya ianya bukan aku seni yang perlu dibanggakan. Kat bawah conversation netizen mengenai prank disebuah stesen radio terkemuka Malaysia. 






Sumber : Media Malaysia
Prank Di Stesen Radio Tidak Relevan Prank Di Stesen Radio Tidak Relevan Reviewed by ikhwan yusuff on 13:56:00 Rating: 5

6 comments:

  1. betul! era fm buat prank semua melampau.

    ReplyDelete
  2. prank ni semua bukan budaya kita pun, kak ana tak berkenan langsung dengan segmen era dan mana2 stesen radio lain pun bab tipu menipu kan.. :(

    ReplyDelete
  3. betul tu. memang tak patut buat macam tu. saya sekarang ni dah tukar dari erafm kepada sinarfm. pagi-pagi dengar sepahtu. lagi best.

    ReplyDelete
  4. viral benda ni kat twitter. mmng saya tak suka dgr era.fm pun, haha

    ReplyDelete
  5. Betul tu... saya setuju sgt. Prank2 ni bukan budaya kita apatah lagi bila ia harapan palsu kpd seseorang yg mungkin jadi impian besar dalam hati dia...tak perlulah kan..

    ReplyDelete