Header Ads

Cara Buang Bintik Kolestrol Sekitar Mata - Berkesan dan Murah

Assalamualaikum w.b.t


Cara Buang Bintik Kolestrol Sekitar Mata



Siapa pernah alami bintik-bintik kecil di bahagian kelopak mata dan bawah mata? Bintik-bintik ini kelihatan seperti bonjolan kecil macam jerawat. Tapi bila kita nak 'picit' memang sakit. Ada yang menyatakan bintik ini dikenali sebagai bintik kolestrol terhasil akibat paras kolestrol dalam bandan. Betul ke? Aku pun tak tahu. Hihihi. Aku pun pernah alami bintik-bintik kolestrol ni. Tumbuh begitu banyak di bahagian kelopak mata. Ada juga kalau orang yang jenis concern ni tanya: "Pesal tak buang jerawat kat mata kau tu?? "

Jawapan aku: "Bongok ni bukan jerawat. Hahahaha. Lol. Hahaha. Serious, rasanya kalau lelaki okay lagi kot. Kalau perempuan yang kena macam ni mahu tak sakit hati. Satu hari tak nak keluar rumah. Hihihihi. Jadi aku nak kongsikan cara nak buang biji kolestrol ni tanpa perlu keluarkan kos yang mahal yang penting korang kena konsisten dengan pengambilannya. Apa benda tu??


Buang Bintik/Biji Kolestro dengan pengamalan Teh Hijau


Ahamd Green Tea



Inilah antara produk yang aku guna. Alhamdulillah. Sekarang dah takde lagi. Apa yang penting korang memang kita amalkan minum Teh Hijau. Beli je mana-mana 'brand' yang ada kat pasaran sekarang. Aku guna "Ahmad Green Tea". Mungkin banyak produk-produk yang berupaya untuk cegah dan buang benda ni. Kalau yang berkemampuan bolehlah beli tapi untuk 'golongan yang bajet' macam aku boleh try minum Teh Hijau. 

Bintik kolestrol tu akan 'gugur' sendiri. Bila korang ambil bintik ni memang  'seketul' dia jatuh. Memang ada isi macam jerawat. Jadi untuk mereka yang nak cuba bolehlah try consume Green Tea. InshaaAllah berkesan. Apa yang penting "Jimat" "Kurang Kos" dan "Berkesan". Selain daripada ni, teh hijau memang banyak kelebihan dan keistimewaannya. Korang boleh baca Kelebihan dan Manfaat Teh Hijau. 

1 comment: