Header Ads

Day 1 : Menu Sarapan Diet Atkins

Assalamualaikum w.b.t

Dah lama sebenarnya berniat nak berdiet ni tapi ada je halangan. Kahkah. Nak-nak duduk kat rumah memang masakan Mak tu menggoda-goda sanubari. Apeni. Jadi, bulan Ogos ni aku pasang niat nak serius untuk berdiet. Sebenarnya, dah 2 minggu aku start tapi banyak juga hari yang aku curi-curi makan. Tengok kek, nasi semuanya disumbat dalam mulut. Dalam 2 minggu ni aku berjaya juga hilang 3kg. Penat juga nak cari macam mana nak disiplinkan diri untuk berdiet. Aku decide nak post semua entri pasal diet aku sepanjang ogos dalam blog. Harap boleh jadi alarm aku yang warning aku on diet! Kahkah


Day 1 : Menu Sarapan Diet Atkins

Hari yang pertama ni sarapan aku. Sebiji telur dan 2 ketul sosej. Telur tu aku goreng tanpa letak apa-apa. Tengok darpada peraturan Diet Atkins, sosej tu dibenarkan tapi maksimum 2 ketul je sehari dan pilih yang low carb. Akhir kata, mohon hati ni terus bertabah. :')

1 comment:

  1. yum yum....walau pown menu diet, nmpak sangat sedap...

    ReplyDelete

Powered by Blogger.