Header Ads

Day 6 : Diet Atkins Hari Ke-6

Assalamualaikum w.b.t

Dah 2 hari tak update pasal diet Atkins ni. Ya, aku masih gigih teruskan diet ni. Tak sempat nak up entri untuk hari ke-4 dan ke-5. Tapi jadual diet tetap berjalan. Jadi malam ni nak cerita sikit menu-menu hari ke-6 aku berdiet. Dalam 6 hari ni masih belum menjamah nasi lagi.

Menu Sarapan Hari Ke-6 Diet Atkins 

Sarapan hari ke 6

  • Menu breakfast aku untuk hari ke-6. Dua ketul Sosej rebus dan 1/2 ikan goreng. Simple. Serius sosej rebus memang tak best. kahkah. Tapi habiskan juga kalau tak kebulurlah jawabnya.
Menu Lunch Hari ke-6 Diet Atkins



  • Ni menu lunch aku. Ayam goreng daun kunyit. 2 ketul ayam yang sederhana besar. Goreng macam biasa, campak daun kunyit dan letak garam secukup rasa. Sodapp lah jugak.
  • Hari ni takde sayur sebabnya kedai yang jual ikan, sayur tutup. kahkah. Dan untuk dinner aku makan ikan rebus. 






3 comments:

  1. rietta pernah makan sosej rebus yg ada cheese ngn balck paper boleh tahan la rasa dia....

    ReplyDelete

Powered by Blogger.