Header Ads

Dunia Blog dah Sunyi!

Assalamualaikum w.b.t



Dunia blog kian sunyi. Entah.. Mungkin je yang rasakan macam ni. Sunyi dari semua sudut. Mungkin penulisan aku yang kurang. Salah satu sebab aku jarang nak up dan kongsikan cerita-cerita mengenai diri, pengalaman dan luahan. Sebabnya aku rasakan dunia blog dah makin sunyi. Dah tak semeriah dulu. Makanya banyaklah entri-entri drama melayu yang akan up.

Sungguh, walaupun pageviews puluhan ribu dengan cara macam ni. Tapi jauh disudut hati aku rasa sunyi tu. Berbanding dulu pageviews bawah 1000 tapi meriah! Sunyi dan berbalas-balas komen. Dulu satu entri boleh dapat 50 komen tapi sekarang sebaliknya. Mungkin sepi ini akan menutup ruang hati aku untuk menulis berkaitan diri. Mungkin list-list drama je mewarnai niche blog aku lepas ni. Siapa tahu kan. :') 

10 comments:

  1. Singgah sini.. Hye..
    Semoga terus bersemangat untuk menulis..

    ReplyDelete
  2. Hahaha..dugaan blog yang up.drama..

    ReplyDelete
  3. Betul ke..ada trend blog drama melayu ya? Tp apapun..entry ni tak sunyi...teruskan berblogging ya :))

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah ada yang singgah sama ada tinggal sedikit ulasan atau sekadar singgah ziarah..

    ReplyDelete
  5. huhu..tak rasa sunyi pun ikhwan..

    ReplyDelete
  6. Keep It Up Ikhwan... Teruskan usaha.. Jangan hilang niche kisah anda. MAsih ramai lagi yang membaca

    ReplyDelete
  7. kembalikan kecerian itu...tpi rietta sendiri pown dah xbyk entry mcm dlu....

    ReplyDelete
  8. Menulis dari hati bro! Walaupun mungkin tak ramai yang singgah tapi kepuasan sendiri tu tetap ada. huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. betol2.. saya setuju dengan pendapat si kakak nih.. hahahha

      Delete
  9. jangan la macam tu... hehehe

    saya tau entri drama ni pv tinggi.. sbb tu ramai yg buat.. tapi kepuasan berblog saya bukan pada pv tapi berapa bnyak interaksi berlaku dalam ruangan komen.. so, masih kekalkan blog personal.. hehehe.. dah lama x sembang dngn IY..

    ReplyDelete