Header Ads

Kisah 4 Hari Cuti Bermalasan

Assalamualaikum w.b.t



3 Hari cuti panjang. Kerja aku tidur memanjang. Dah dengar macam pantun 2 kerat pulak. Nak usik nota dan assignment yang ada malas. Last minutes juga aku pilih untuk siapkan. Kata orang plan berminggu-minggu tu adakalanya lebih teruk dari plan 3 minit. Mungkin boleh pakai dan mungkin langsung tak boleh pakai.

Nak keluar berjimba sangat-sangat malas. Jadi terperuklah aku kat bilik untuk 3 hari ni. Mungkin esoklah kot keluar ronda-ronda KL. Ceh. Pagi ni sebabkan bosan gila biasanya aku tidur. Entah kenapa mata tak mau mengantuk pagi tadi. Search template free kat google. Feeling sesaja nak guna template baru. Walaupun mood berblog ke laut! Kahkahkah

Sebenarnya banyak benda yang masih aku tak buat. Intern tak settle lagi. Masih menunggu jawapan daripada company-company yang aku apply. Moga dipermudahkan. Masih dalam fasa pertama untuk #Roadto70. Nampak realistik sikit kot. Moga-moga bersemangat. Hahahaha. ~

5 comments:

  1. Ada balance dua hari lagi ni utk bermalas-malasan :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah kak.. Tapi malam mni dah kena buka assignment..hahahahaha.. :D

      Delete
  2. malas penyakit paling dibenci tapi selalu datang.. huhu ..

    ReplyDelete
  3. All the best with your internship, no matter which company you are selected in.

    http://panphila.blogspot.my

    ReplyDelete