Jawatan Kosong Pegawai Perkhidmatan Pendidikan (Kaunselor) Institut Pendidikan Guru (IPG) & Kolej Matrikulasi (18 September - 15 Oktober 2020)

 


Jawatan Kosong Pegawai Perkhidmatan Pendidikan (Kaunselor) Institut Pendidikan Guru (IPG) & Kolej Matrikulasi (18 September - 15 Oktober 2020) | Berikut merupakan makluman jawatan kosong yang dibuka untuk mereka yang berkelayakan sebagai Pegawai Perkhidmatan Pendidikan (Kaunselor) di Institut Pendidikan Guru (IPG) dan juga kolej Matrikulasi seluruh Malaysia. 

Jadi untuk calon yang berkelayakan bolehlah memohon bagi mengisi kekosongan jawatan ini. Berikut adalah maklumat am jawatan yang ditawarkan:

Majikan: Institut Pendidikan Guru & Kolej Matrikulasi (Kementerian Pendidikan Malaysia)

Jawatan: Pegawai Perkhidmatan Pendidikan (DG41, DG48, DG52)

Tarikh Tutup Permohonan: 15 Oktober 2020



Jadi untuk iklan penuh dan permohonan boleh rujuk pada pautan yang disediakan di bawah. Selamat maju jaya buat semua calon-calon yang memohon

Jawatan Kosong Pegawai Perkhidmatan Pendidikan (Kaunselor) Institut Pendidikan Guru (IPG) & Kolej Matrikulasi (18 September - 15 Oktober 2020) Jawatan Kosong Pegawai Perkhidmatan Pendidikan (Kaunselor) Institut Pendidikan Guru (IPG) & Kolej Matrikulasi (18 September - 15 Oktober 2020) Reviewed by Jejari Menaip on 1:34:00 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.