Telemovie Telah Aku Halalkan (TV2)

 


Telemovie Telah Aku Halalkan (TV2) | Saksikan Telemovie Telah Aku Halalkan yang bakal ditayangkan di Slot Telemovie TV2 pada 17.4.2023. Telemovie Telah Aku Halalkan menggandingkan lakonan mantap barisan pelakon-pelakon Malaysia antaranya Wan Sharmila, Jay Ibwazir, Ainina Ahmad B., Puteri Balqis dan ramai lagi. Berikut dikongsikan Sinopsis Telemovie Telah Aku Halalkan:

 Sinopsis Telah Aku Halalkan | Kisah Mak Munah, seorang ibu tunggal yang mempunyai empat orang anak. Anak-anaknya semuanya telah dewasa tetapi semuanya masih mengharapkan kudrat tuanya untuk memberi khidmat kepada anak-anaknya dengan pelbagai alasan. Mak Munah berasa sedih dengan apa yang berlaku dalam hidupnya dan berasa hati dengan apa yang telah dilakukan oleh anak-anak terhadap dirinya. Kesudahannya dia memutuskan untuk menyerahkan keseluruhan hartanya kepada pihak Baitulmal setelah kematiannya. Namun masih adakah peluang bagi mereka menuntut keampunan daripada ibu tersayang?

Telemovie Telah Aku Halalkan (TV2) Telemovie Telah Aku Halalkan (TV2) Reviewed by Jejari Menaip on 2:19:00 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.